Страховий випадок (Автоцивілка, ОСЦПВ)

Ваші дії при настанні страхового випадку

Повідомити про ДТП (безпосередньо з місця події) для реєстрації страхового випадку за цілодобовим телефоном

Дотримуватись подальших інструкцій оператора

Викличте співробітників Національної поліції або оформіть подію за Європротоколом*

Невідкладно, але не пізніше двох робочих днів з дня ДТП, подайте письмове повідомлення в СК Каштан

Рекомендації від страхової компанії

ВАШІ ДІЇ НА МІСЦІ ПОДІЇ
  • Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки
  • Вжити заходів для надання першої допомоги потерпілим і в разі потреби викликати швидку медичну допомогу
  • Повідомити про ДТП підрозділ Національної поліції, записати прізвища, адреси, телефони очевидців та учасників ДТП, дані співробітників поліції
  • Не переміщувати ТЗ і предмети, що мають відношення до пригоди, а на пропозицію від’їхати до узбіччя і там з’ясовувати ситуацію ні в якому разі не погоджуватись (мотивуючи тим, що ТЗ застрахований). Зафіксувати на телефон (фотоапарат) місце пригоди, транспортні засоби, їх розташування та видимі пошкодження. Зберегти відео з відео реєстратора (за наявності)
  • Не погоджуватися на пропозицію відшкодування матеріального збитку стороною, винною в ДТП, без оформлення ДТП і проведення огляду пошкодженого транспортного засобу відповідними фахівцями (експертами / працівниками СТО) і складання калькуляції витрат на відновлювальний ремонт
  • З’ясувати у інших учасників ДТП інформацію щодо страхування цивільної відповідальності (Автоцивілки та Добровільної автоцивілки), сфотографувати поліс або договір, якщо це неможливо — записати серію, номер полісів, період дії, назву компанії-страховика
  • Вжити всіх можливих заходів для збереження слідів пригоди до прибуття співробітників Національної поліції на місце ДТП
  • Якщо є потреба, наполягайте на проведенні медичного огляду на наявність алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння. До проведення медичного огляду не вживати без припису медичного працівника алкоголю, наркотиків, а також лікарських препаратів на їх основі, крім тих, які входять до офіційно затвердженого складу аптечки
  • Повідомити про ДТП СК ”Альфа-Гарант” (безпосередньо з місця події) за цілодобовим телефоном 0-800-501-710 для реєстрації страхового випадку та дотримуватись подальших інструкцій оператора

На місці події ніколи не слід:

  • Визнавати свою вину
  • Давати будь-які письмові зобов’язання (не плутайте з поясненнями) — треба обов’язково дочекатися результатів дізнання і, можливо, наступної експертизи

Увага!

  • Усі пояснення щодо ДТП бажано писати власноручно
  • Ні в якому разі не слід підписувати будь-які документи, що викликають у Вас сумніви або з якими Ви не згодні
ДІЇ ВИНУВАТЦЯ ДТП
  • Негайно але не пізніше, ніж протягом 24-х годин, повідомити СК ”Альфа-Гарант” за цілодобовим телефоном 0-800-501-710 про настання страхового випадку і не пізніше 3-х робочих днів підтвердити це повідомлення у письмовій формі (Повідомлення Винуватця ДТП)
  • Не починати відновлювальний ремонт без узгодження з СК ”Альфа-Гарант”
ДІЇ ПОТЕРПІЛОГО

Якщо Ви – особа, якій нанесено збиток (Потерпіла особа), та Ви бажаєте отримати страхове відшкодування по Автоцивілці, необхідно зробити наступні кроки:

Крок перший: Звернутись найближчим часом до нашого представника в найближчому регіоні, попередньо з ним зв‘язавшись за телефоном (перелік контактів).

Нашому представнику необхідно надати документи та інформацію про ДТП:

– Якщо в ДТП було пошкоджено транспортний засіб – Заповнити бланк «Повідомлення ЦВ (потерпілий-майно)» та додати до нього наступні документи:

  • Свідоцтво про реєстрацію автомобіля та посвідчення водія особи яка керувала ним (оригінал для зняття копії);
  • Паспорт та довідку про присвоєння ІПН особи яка звертається (оригінали для зняття копії)
  • Додати в електронному або друкованому вигляді фото (відео) з місця пригоди та інші матеріали
  • У разі, якщо отримувач страхового відшкодування не є власником пошкодженого автомобіля (або іншого майна) – надати довіреність на отримання страхового відшкодування (оригінал для зняття копії, або нотаріально завірену копію) та надати Паспорт та довідку про присвоєння ІПН власника автомобіля
  • Заповнити власноручно бланк «Заяву ЦВ (потерпілий)» та зазначити актуальні реквізити для отримання відшкодування (з січня 2020 року реквізити надаються тільки в стандарті IBAN)
  • Надати документ, що обґрунтовує Ваші вимоги щодо отримання відшкодування Постанову суду (Вирок, Рішення суду або інший документ), в якому вказано що винен водій автомобіля забезпеченого полісом Автоцивілки від ТДВ СК «Альфа-Гарант» (оригінал, або нотаріально завірену копію)
  • Якщо ДТП було оформлено за допомогою Європротоколу (без виклику співробітників поліції на місце ДТП) – надати бланк Європротоколу (оригінал) та обов‘язково надати фото з місця пригоди.

Крок другий: Надати пошкоджений автомобіль для огляду Представнику-Аварійному комісару.

Крок третій: Пересвідчитись, чи всі документи Вами надано в належному стані, та очікувати страхове відшкодування. Рішення про виплату страхового відшкодування приймається в термін 90 днів, з дня отримання страховиком заяви про виплату та документів до неї.

Файли для заповнення та завантаження

Трапився страховий випадок?

+38 044 249 01 11

Телефонуйте або надсилайте коротке повідомлення

Информирование о страховом событии