Страховий випадок (Страхування вантажів та багажу)

Ваші дії при настанні страхового випадку

Здійснити усі можливі заходи щодо спасіння та збереження пошкодженого вантажу

Забезпечити право вимоги до винної сторони (записати прізвища, адреси свідків та учасників страхової події)

Зателефонуйте в сервісну службу СК Каштан, надішліть повідомлення через форму нижче або зверніться через чат на сайті (справа)

Перелік документів, які подаються до страхової компанії
  • Заява на виплату страхового відшкодування
  • Для доведення інтересу при страхуванні вантажу: коносаменти, залізничні накладні та інші перевізні документи; фактури та рахунки, якщо за змістом цих документів Страхувальник має право розпоряджатися вантажем
  • Для доведення наявності факту страхового випадку: морський протест, витяг із судового журналу та інші офіційні акти з зазначенням страхового випадку
  • У випадку пропажі судна без вісті: достовірні свідчення про час виходу судна із порту відправлення, а також про неприбуття його до місця призначення в термін, установлений для признання судна таким, що пропав без вісті
  • Для доведення розміру претензій щодо збитку: акти огляду вантажу аварійним комісаром, акти експертизи, оцінки тощо, які складено відповідно до законів або звичаїв того місця, де визначається збиток; документи, що підтверджують проведені витрати, а у випадку вимоги про відшкодування збитків, витрат та внесків по загальній аварії — документи, що це підтверджують
  • Договір страхування або інший документ, виданий Страховиком для підтвердження прийняття вантажу або багажу на страхування.

Трапився страховий випадок?

+38 044 249 01 11

Телефонуйте або надсилайте коротке повідомлення

Информирование о страховом событии